馬浚偉昨日為長者安居協會在旺角鬧市賣旗籌款,雖然時近中午烈日當空,不過馬仔暴曬成句鐘依然笑容十足,還邊賣旗邊與市民合照,現場有如小型粉絲聚會,好不熱鬧。

馬仔接受「香港開電視」訪問時稱,好開心見到香港人依然有愛心、依然肯主動買旗,對於近期的社會紛爭,馬仔承認本身心情是有受到影響,亦會感到不開心,不過他感恩有自己的信仰,會將負面情緒交託給神,然後繼續充滿正能量同開開心心地生活。

馬仔坦言:「我唔希望唔開心、憤怒、仇恨經過馬浚偉傳出去,所以我有個行動做緊,就係每日都會同在街上遇到的人笑一笑,如果有眼神接觸的,我仲會講聲hello,如果大家覺得我傻或者烚熟既,咁你咪當我烚熟囉,至緊要大家開心,如果大家覺得咁做係可行既,都可以照做架!」

說到10月尾舉行演唱會,馬仔稱正如火如荼籌備中,並透露說:「演唱會將橫跨我正日生日,當晚我已請左我最愛的女神周慧敏來做我嘉賓,另外亦會請我好欣賞的年青歌手,如釗峰、余香凝等出席。」

而最特別的是馬仔每場演唱會都有1個環節畀有天份的基層市民表演,馬仔稱:「好似有個老人家跳舞好叻、又有個彈琴好叻,我希望帶出個訊息係,即使係基層市民,都可以有佢地既舞台,我唔介意分享自己的舞台出來畀佢地發揮!」