謝謝”都市日報專訪-無私奉獻 馬浚偉”的報導!
https://www.metrodaily.hk/metro_news/無私奉獻-馬浚偉/

有人還記得嗎?其實馬浚偉於93年的《第3屆先鋒歌唱比賽》,以冠軍姿態殺入樂壇,還推出過多張大碟,至後期於劇界愈做愈出色,他才專心朝演員事業發展,成為無綫當家小生。不過離巢後,馬浚偉自組工作室及製作公司,更踏足舞台劇、電影的台前幕後,兜兜轉轉之下,本月又回歸最初的歌手身份,在香港演藝學院舉行入行26年來第一個個人演唱會!「真心講,大家唔好期望太多,我唔會好似郭富城、草蜢咁犀利,但喺呢兩個鐘,我會將自己嘅人生經歷、堅持同動力,透過音樂毫不保留地同大家分享。」馬浚偉謙虛地說。而更重要的是,他希望今次將一切“Down to earth”,在動盪的社會中用最真誠的心溫暖每個觀眾。

撰文:黎寶倫|攝影:陸羽勝|場地:i-club hotel
髮型:Frankie Tang|化妝:李紫君@Yannie’s Makeup

「我哋去年已經籌備呢個演唱會,成個Concept好早已經諗咗,希望大家可以嚟溫暖同洗滌心靈,尤其近幾個月睇到社會動盪、市民唔開心,我就更加認為自己冇諗錯,我同團隊講全部嘢都要Down to earth,任何嘢都唔要有距離,我要Comfort到每場觀眾個心,希望佢哋唔係畀錢入嚟淨係睇馬浚偉喺度唱歌、炫耀啲衫有幾靚幾華麗,而係呢兩個幾鐘,我可以令佢哋內心好舒服,忘記好多依家嘅壓力。」將於本月24至27日、11月1至3日假香港演藝學院香港賽馬會演藝劇院,舉行處男騷《Dream Big馬浚偉演唱會2019》的馬浚偉(馬仔)說。
於是捨棄了一般的大型場地,馬仔特意挑選僅容納600人的劇院,去進行一個高互動和凝聚力的個唱,「可能呢3、5年都製作好多舞台劇,我愈嚟愈享受好Close嘅騷,你會Feel到觀眾嘅反應,佢哋嘅呼吸、笑聲、眼淚都感受到,嗰種力量好大,亦係社會嚟緊想要多啲近距離嘅接觸……」
懂得放負
面對持續多月的抗爭運動,不少市民皆身心俱疲,甚至情緒受困。曾飽受抑鬱症之苦長達8年的馬仔,如今則表示有信心能慰藉觀眾心靈,「近排好多朋友都受情緒困擾,我都經常勸佢哋畀自己唔開心,但要懂得放低,唔好一日24小時都畀唔開心充斥,否則好易出事,所以我會喺呢7場演唱會Cheer Up大家,End Up你一定會好溫暖地開心,亦都記得原本最開心同善良嗰個自己,因為我入行26年,有好多歌譬如《壹號皇庭》、《妙手仁心》、《勇往直前》等劇集歌曲,都陪住好多人成長,佢哋聽番都會記得『我細個聽㗎呢隻』!」
談到患病期間靠工作、酒精麻醉自己,最終在資深電影人陳佩華帶領下歸信基督,令他走出抑鬱陰霾,「每個人生活本身都有壓力,稍一不慎處理得唔好,再畀社會嘅負能量影響,好易變抑鬱症,我自己都會受影響,不過我會消化完,再透過禱告交畀天父,唔會留喺心裏面。如果知道自己情緒就爆煲,真係停一停唔好睇,我哋關心,但唔好跟咁貼。」
回饋社會
基層出身的馬仔,童年時一家7口住在百多、2百呎的深水埗屋邨內,中三開始邊兼職邊讀書,中學畢業便全身投入社會,賺錢養家,因此他深明弱勢社群與年輕人的苦況,多年來也不遺餘力做慈善,「我依家做嘅嘢,總之唔會淨係為自己!演藝嘅嘢固然要努力,但往後嘅事業,我諗我會做好自己嘅NGO,可能自己係屋邨長大,真係捱過,成日覺得到今日一切都叫唔錯嘞,最後所有嘢攞唔走嘅,我賺到錢唔會買啲咩㗎,寧願再開Project、再開更多Headcount請人。我都奉勸朋友唔好淨係掛住自己,特別依家我哋呢啲Middle Age,大家都有責任重建番香港,咁都要幫助多啲後生仔,製造多啲機會畀佢哋,所以最近個個嗌移民,我話我一定唔走!因為,如果真係錫呢個地方,我更加想喺呢度做多啲嘢。」故是次他於演唱會中,亦特設一個環節「追夢在舞台」,每晚約10分鐘的時間,給予素人分享故事與表演的機會。