相識25載 年少輕狂齊醉天光 馬浚偉與上山詩鈉重拾當年情

相識25載 年少輕狂齊醉天光
馬浚偉與上山詩鈉重拾當年情
馬浚偉近期正忙於排練他的第三個舞台劇《男人40 CEO》,與此同時亦繼續為其製作及主持的電視節目《緣來自咖啡》進行拍攝,陸續邀請不同嘉賓出席,今回亮相的是上山詩鈉,兩人原來有一段鮮為人知的密切關係呢!
與上山詩鈉既非同事也從無合作,如果不説出來,無人估到他倆是相識25年的好朋友。馬仔解謎:「日前排戲,黎瑞恩問我,乜原來你同上山詩鈉咁鬼熟?識咗咁耐?真係唔講唔知,當年我哋有個歡樂四人組,我、Anna、尹錦輝同埋甄楚倩,成日約埋飲酒吹水,無所不談,呢段日子真係好開心亦好難忘。」
馬仔不諱言那時年少輕狂,飲酒飲到傻,往往通宵達旦,回想當年真難以想像怎會那般狂:「但這段飲酒友情還是很難忘的,大家都年輕、都真心。今日同Anna傾偈憶往事,一下子所有回憶返晒嚟,Anna依然健談,有嗰句講嗰句,毫不掩飾,真情流露,冇見咁多年,覺得她仍然十分可愛,真到爆!」
上山安鈉亦很開心老友重聚,勾起許多以前一起的日子:「好似回帶咁樣,飲酒飲天光嘅畫面重現眼前,好好笑亦好回味。見番馬仔真係好開心,非常佩服佢嘅積極人生態度,不斷學習不斷進步,又多方面發展,成績可見,真的好厲害。」
馬仔表示,與上山安鈉失聯多年,因為彼此都換了電話,猶幸去年在機場相遇,大家見面即時來個擁抱,交換近況,恢復了聯絡,今次好開心邀請到上山做嘉賓,足證25年友情經得起時間考驗,冇變過顏色,彼此感情更沒有褪色,實在感恩又開心,已承諾再約飯局,歡樂四人組重組。
更多相關報導:
TOPick:馬浚偉上山詩鈉相識25載 回味當年友情憶年少輕狂齊醉天光